20 Haziran 2014 Cuma

Plajlara renk katmaya devam!

Yaz geldi! Yağmur yağdı, caddeleri ve sokakları seller aldı, sonra güneş yaktı kavurdu toprağı, ardından bir sağanak daha..

Mevsimlerin dengesi kaçtı biraz sanki; ama en sonunda dört gözle beklediğimiz yaz geldi.

Bu aralar sıklıkla plaj çantası hazırlıyoruz, henüz sahibine ulaştıramadıklarımız da var; bunun için ne kadar özür dilesem az. Tez zamanda elinize geçece, buradan da haber edeyim:)

İzmir Urla'ya gönderilen plaj çantası bir harika oldu. Kendim hazırladım diye demiyorum ama hayran oldum hayran:) Çekmez kumaş, elyaf, havlu ve bol emek!!


Yere serildiğinde bukle iç kısım üstte kalıyor. Yastık ayrıntısı başın seviyesini dengelemeyi kolaylaştırıyor. Bu arada söyleyeyim, yastık havluya dikili. Yani havlunuzu katlayıp yastık ile birlikte çanta içerisine yerleştiriyorsunuz. İçerisindeki elyaf sıkış tıkış doldurulmadığından çabuk kuruyor.


Katlanmış hali de bu şekilde. Ön kısımda iki göz bulunuyor, pek belli olmamış fotoğrafı çekerken, ama desenin tam ortasından geçen dikişi görebilirsiniz biraz zor olsa da:) 


Instagram hesabımdan diğer modelleri de görebilirsiniz, zira her an blog yazma fırsatım olmuyor. Fotoğrafları Instagram üzerinden yayınlamak daha pratik oluyor ne yalan söyleyeyim:) Ama burada yazmak, detaylar hakkında bilgi verebilmek de bambaşka bir keyif.

Sizlere eğlenceli, cıvıl cıvıl bir yaz diliyorum. Rengarenk günler sizinle olsun!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder