20 Haziran 2014 Cuma

Boncuk İşlemeli Bornoz

Günaydın!

Günaydın diyorum ama siz şimdi gündüzü mü geceyi mi yaşıyorsunuz bilmiyorum.. Hangi zaman diliminde olursanız olun parlak, pırıl pırıl anlar yaşamanızı diliyorum..

Dün hazırladığım bornoz işlemesi de ışıl ışıl bu arada:) Vakit kaybetmeden sizlerle paylaşmak istedim. 

Bornozda bukle havlu kullandık, bu tip havluya daha aşinasınızdır muhtemelen.. Kadife havluya göre daha uygun fiyatlı olduğundan en küçük işletmeden en gelişmişine kadar üreticilerin daha çok tercih ettiği tip de budur. Dikimi ve diğer işlemleri kadife havlu ile aynı, yani üreticinin tercih sebebi iş akışını serileştirmek değil; tüketiciye daha uygun fiyatlı mamül sunabilmek..

Konuyu uzatmadan geri döneyim:) Beden kalıbına gelince; dizüstü beden boyu, kapşonlu, XS .


Bornozun ön ve arkadan görünüşü yukarıda yer alıyor. Beden uzunluğu 90cm.


Kumaş dokusunu daha rahat görmeniz için daha yakından çekilmiş bir fotoğraf da ekliyorum.

Instagram dan takip edenler bu bornoza bayıldı. Şimdilik sadece bir tane olduğundan ve kardeşim de talip olduğundan onun için hazırlamayı uygun gördüm. 

Duygu sevdiği için incilerle ve dore taşlar ile isminin başharfini bornozun sırt kısmına işledim. Zaman aldı ama buna değdi doğrusu.

İsminin baş harfi hoş durdu, üzerindeki minik fiyonk da bornoza şıklık kattı.



İşlemede inci, dore ve pirinç boncuk kullandım. Hepsi dikilebilir ve parlak kaplamalı. Fiyonk için şeffaf, yine dore ve ekru tonlarında kurdele tercih ettim. Fiyonk ortasında 1cm çapında inci boncuk kullandım. Bu boncuk da dikilebilir, bu sayede sağlamlığından emin oldum:)

Hoşunuza gittiğini umuyorum:)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder